• Obsługa klienta
  • Moje konto
  • 0 Ulubione
  • 0 Koszyk
wyszukiwarka zaawansowana
Zwroty, wymiana, reklamacje

ZWROTY:

Każdy produkt oferowany przez Chanelka.pl można zwrócić.


Warunkiem jest zwrot produktu oraz złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.


Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty, z oryginalnie wszytymi metkami oraz pozbawiony zapachu np.: kremów, perfum.

Krok po kroku - jak zwrócić towar?
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
2. Podpisz dokument zwrotu towaru.
DOKUMENTY BEZ PODPISU NIE ZOSTANĄ UZNANE.
3. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i paragonem lub fakturą VAT.
4. Wyślij zwracane produkty na nasz adres:
PPHU AGMI Piotr Strumiłło
ul. Wschodnia 17
95-200 Pabianice
Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
5. Zwrotu wpłaty dokonamy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania.
6.Forma zwrotu środków będzie taka sama jak zaznaczona w formularzu zwrotu lub jak dokonana przez Państwa płatność. Jeśli zapłacono za zamówienie gotówką przy odbiorze - zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu.
7. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
8. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK "ZA POBRANIEM".
9. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" lub "Paczka polecona".
10. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt drogą mailową na adres: kontakt@chanelka.pl lub telefoniczną: +48 609 81 43 47

 

WYMIANA:
Każdy produkt oferowany przez Chanelka.pl można wymienić na inny rozmiar z tego samego modelu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Warunkiem jest odesłanie towaru nieużywanego i czystego, z oryginalnie wszytymi metkami oraz pozbawiony zapachu np.: kremów, perfum.

Koszty wysyłki produktu wymienianego przez Klienta do siedziby firmy ponosi Klient, zaś ponowna wysyłka drugiego, nowego produktu do Klienta ponosi sprzedający.

Celem dopytania i dokonania rezerwacji konkretnego rozmiaru, na który chcesz wymienić zakupiony towar prosimy o kontakt drogą mailową na adres: kontakt@chanelka.pl lub telefoniczną: +48 609 81 43 47. Niezwłocznie po sprawdzeniu dostępności towaru, potwierdzimy rezerwację, a zarezerwowany produkt wyślemy zaraz po otrzymaniu paczki ze zwracanym towarem i formularzem wymiany.

Krok po kroku - jak wymienić towar?
1. Skontaktuj się z nami i upewnij się czy mamy dany rozmiar z wybranego modelu produktu na wymianę.
2. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany.
3. Podpisz dokument zwrotu towaru.
DOKUMENTY BEZ PODPISU NIE ZOSTANĄ UZNANE.
4. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i paragonem lub fakturą VAT.
5. Wyślij zwracane produkty na nasz adres:
PPHU AGMI Piotr Strumiłło
ul. Wschodnia 17
95-200 Pabianice
6. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.
7. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
8. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK "ZA POBRANIEM".
9. Na następny dzień od daty przyjęcia przez nas zwrotu, wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.
10. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" lub "Paczka polecona".
11. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt drogą mailową na adres: kontakt@chanelka.pl lub telefoniczną: +48 609 81 43 47.

 


REKLAMACJA:
Krok po kroku – jak zareklamować towar?
1. Wydrukuj i wypełnij Formularz reklamacyjny. Dopuszczalne jest również własnoręczne przygotowanie opisu reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który powinien znacznie ułatwić dokonanie reklamacji.
2 Podpisz dokument reklmacyjny.
DOKUMENTY BEZ PODPISU NIE ZOSTANĄ UZNANE.
3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na nasz adres:
PPHU AGMI Piotr Strumiłło
ul. Wschodnia 17
95-200 Pabianice
4. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
5. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK "ZA POBRANIEM".
6. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
7. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terenie kraju.
8. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" lub "Paczka polecona".
9. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt drogą mailową na adres: kontakt@chanelka.pl lub telefoniczną: +48 609 81 43 47.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl